خرید چه نوع گوسفندی بهتر است؟

خرید چه نوع گوسفندی بهتر است؟ کدام نژاد کیفیت بیشتری دارد؟ آیا بین کیفیت گوشت گوسفند نر و ماده، تفاوت وجود دارد؟ سن گوسفند چه تاثیری در کیفیت و سلامت آن دارد؟ چطور می توان متوجه سالم بودن یا نبودن گوسفند شد؟ در این مقاله پاسخ تمام این سوالات را می دهیم. ارگانیک دام کنار شماست تا بهترین تجربه خرید گوسفند زنده را با راحت ترین شرایط (ارسال رایگان 24 ساعته، ذبح و سلاخی در محل و …) برایتان فراهم سازد.

خرید گوسفند زنده بهتر است یا خرید گوشت گوسفند؟

به چند دلیل، خرید گوسفند زنده بهتر از خرید گوشت گوسفند است. این دلایل عبارتند از:

صرفه اقتصادی

قیمت گوشت گوسفند بالاست. در یک حساب و کتاب ساده می توان متوجه شد که خرید گوسفند زنده، در مقایسه با خرید گوشت، از نظر اقتصادی به صرفه تر است. خرید گوسفند به صورت زنده، این امکان را فراهم می کند که بتوان کله پاچه، جگر، پوست و سایر قسمت های بدن گوسفند را نیز تهیه کرد. این درحالی است که اگر بخواهید هریک از این موارد را جداگانه خریداری کنید، در مجموع باید مبلغ بیشتری را پرداخت نمایید.

چرا ارگانیک دام

اطمینان از سلامت گوشت

تشخیص سلامت دام و گوشت زمانی که گوشت خریداری می کنیم، کار ساده ای نیست. اگرچه سازمان های بهداشتی نظارت دقیقی روی قصابی ها و مراکز عرضه مواد پروتئینی دارند، با این حال افراد سودجو و سوء استفاده گر همیشه روش های خودشان را برای فریب دادن مردم و کسب سود دارند. هنگام خرید گوسفند زنده، می توانید با توجه به مواردی همچون ظاهر دام و …، متوجه سلامتی آن شوید.

نظارت کامل بر روی ذبح گوسفند

با خرید گوسفند زنده از ارگانیک دام و دریافت خدمات مربوط به ذبح و سلاخی، خودتان بر نحوه ذبح و مراحل آن نظارت خواهید داشت. در نتیجه می توانید مطمئن باشید که ذبح در شرایط کاملا بهداشتی و به صورت اسلامی و شرعی انجام شده است. بنابراین خرید گوسفند زنده، بهتر از خرید گوشت است.

or
خرید گوسفند ویژه مراسم

جشنواره ویژه پاییز را از دست ندهید! ارگانیک دام در راستای ایجاد سهولت در خرید گوسفند برای مراسم، برای مشتریان عزیز اقدام به ارسال رایگان گوسفند قربانی همراه با قصاب نموده است.

نظارت کامل بر روی ذبح گوسفند

با خرید گوسفند زنده از ارگانیک دام و دریافت خدمات مربوط به ذبح و سلاخی، خودتان بر نحوه ذبح و مراحل آن نظارت خواهید داشت. در نتیجه می توانید مطمئن باشید که ذبح در شرایط کاملا بهداشتی و به صورت اسلامی و شرعی انجام شده است. بنابراین خرید گوسفند زنده، بهتر از خرید گوشت است.

ارسال 24 ساعته گوسفند زنده

یکی از مهم ترین مزایای خرید گوسفند زنده از ارگانیک دام، بهره مندی از خدمات ارسال 24 ساعته است. شما می توانید دام را سفارش داده و هر زمان که بخواهید، در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. ارسال 24 ساعته گوسفند در ارگانیک دام به صورت رایگان انجام می شود. بنابراین لازم نیست برای خرید گوشت یا دام، از منزل خارج شوید.

فروش مستقیم و بدون واسطه گوسفند زنده

در صورتی که پس از آشنایی با مزایای خرید گوسفند زنده نسبت به خرید گوشت، تصمیم به خرید دام به صورت زنده گرفته اید، واسطه ها و دلال ها را در نظر داشته باشید. متاسفانه افراد سودجوی بسیاری در این حوزه وجود دارند که با واسطه گری و دلال بازی، قیمت تمام شده را بسیار بیشتر از قیمت واقعی تعیین می کنند. ارگانیک دام با عرضه مستقیم و بدون واسطه گوسفند زنده، دست دلال ها و افراد سودجو را کوتاه کرده است. به این ترتیب، دام با قیمت واقعی (حتی گاهی کمتر از قیمت روز کشتارگاه) به دست شما می رسد و خدمات ذبح و سلاخی آن را نیز با بهترین کیفیت دریافت خواهید کرد.

5/5(2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات
رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک چیست؟

به نظر می رسد یکی از کلیدواژه های ماندگاری که در دنیای رژیم تأثیر گذاشته «کتو» است که به رژیم کتوژنیک پرچرب و کم کربوهیدرات اشاره دارد. این رژیم ادعا...
گیاهخواری بهتر است یا گوشتخواری؟

گیاهخواری بهتر است یا گوشتخواری؟

امروزه مقوله سبک زندگی بسیار داغ است. مجموعه های تحقیقاتی مدام در حال بررسی رژیم غذایی بر سطح سلامت هستند. مردم نیز بیش از قبل به آنچه در طول روز...
عوامل سقط جنین در نشخوارکنندگان

عوامل سقط جنین در انواع نشخوارکنندگان

مهم‌ ترین عوامل سقط جنین در نشخوارکنندگان مربوط به انواع بیماری های عفونی و غیر عفونی است که دام مادر به آن مبتلا شده و به جنین خود نیز منتقل...
تشخیص گوشت گوسفند از میش و بز

نحوه تشخیص گوشت گوسفند از میش و بز

گوشت قرمز یکی از مهم ترین مواد غذایی بوده که در سبد خانوار های ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. با توجه به اینکه انواع گوشت ها از دام...
دامپروری گوسفندی

نکات مهم که باید از دامپروری گوسفندی بدانید

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که در شغل دامپروری گوسفندی فعالیت می‌ کنید، می‌ توانید از طریق فروش گوشت، عرضه محصولات لبنی و فروش پشم گوسفندان...